miercuri, 31 martie 2010

Asa sunt eu!


Trec de la o stare la alta intr-un timp mult prea scurt...Sunt furioasa pe mine.
Joc un rol dar nimeni nu mi-a cerut sa il interpretez.
M-am pierdut pe undeva, pe traseu...m-am gandit sa ma opresc. Am tras frana de mana fara sa ma gandesc la tine. Imi pare rau!...
Toti ceilalti imi spun ca sunt speciala. Deja urasc cuvantul asta.
Nu sunt speciala. Sunt un om ca oricare altul.
Sunt iubitoare, sincera, am simtul umorului, sunt ironica si totusi adorabila.
Sunt puternica dar totusi fragila si sensibila. Plang, rad si le pot face pe amandoua in acelasi timp. Am vise, iluzii, dorinte.
Sunt chiar banala...
As vrea sa fiu eu fata langa care sa te trezesti dimineata, copilul pe care sa il protejezi, omul care te face sa razi adesea. Nu vreau sa fiu speciala!
Vreau doar sa fiu langa tine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu